Site Meter

lördag 23 juni 2007

Midsommar

Kvällen spenderades med dem jag tycker allra mest om, det var kul folk o bra drag :) haha. Efterfesten var också kul även om jag var rätt skraj.. haha. Somnade på en liten madrass o kom hem cyklandes runt fem tiden sen har jag drömt om cola hela natten.. o när jag vaknade o såg att jag inte hade cola började jag gråta hahaha. sen ringde jossan o sa att hon skulle komma hem så då kom tårarna igen, shit vad jag är känslig för tillfället.. helt sjukt :)

Idag har jag kollat på film.. the holliday.. alla måste se den, den är lätt bästa filmen just nu o allt stämmer så bra in på mig, jag är en blandning av kate o cameron ( kommer inte ihåg vad deras rollfigurer heter även fast den var fjärde gången jag såg den ) åhhh vad jag känner igen deras känslor. Varför sabbar jag alltid mina förhållanden, varför faller jag alltid för samma killar.. alla ggr utom en, en gång har jag haft en pojkvän jag trodde var en bra kille but surprise.. letar jag efter svin eller letar de efter mig? jag vill kunna bli kär i en underbar kille o ha ett underbart förhållande.. en gång har jag älskat en person o den personen gjorde mig sjukt illa.. men ändå vägrar jag att släppa honom.. kanske har jag känslor för en bra kille igen.. men våga? det här är så likt kate i filmen.. ja i vilket fall SE FILMEN :) jag funderar på att se den ikväll igen med jossan, min jossan hon sviker mig aldrig iaf ;)

Inga kommentarer: