Site Meter

onsdag 27 juni 2007

Onsdag

Idag fyller min syster år :) har nyss ätit födelsedagslunsch hemma hos mamma o på eftermiddagen ska vi äta glass som jag tagit med, jag är typ världens bästa syster ;) Idag finns det i princip hur mkt jobb som helst och även resten av veckan o nästa vecka kommer det nog vara helt galet mycket eftersom vi ska försöka stänga för semester då.

Ikväll vill Matilda gå ut o jag känner verkligen för att ligga i soffan o kolla på pussycat dolls o what about brian o alla andra bra program ikväll, meeen om ja känner mig själv rätt så blire nog utgång.. hehe

ikväll har ja o mimmi ett utepass på björkliden i valskog, kom o träna kommer bli galet kul haha eller galet jobbigt eftersom vi inte rört så mkt på oss o festat desto mer..

imorgon blire träningsuppsättning utav förtältet spännande =)

Inga kommentarer: