Site Meter

tisdag 19 juni 2007

Shake Shake

Sitter på jobbet, regnet öser ner och det finns inte mkt jobb att göra, har nyss fått reda på att jag troligtvis inte får semester förrns 12 juli- så blir bara två veckor.. så humöret är rätt lågt för tillfället. Sitter o drömmer om att världens heting skulle komma in hit o ta mig i sina armar o sen bara umumum :) haha. Det skulle få mig på så mkt bättre humör... haha.
Nej över till positiva Lindha, jag får sitta inomhus när det regnar, solen skiner inte så matilda hinner inte bli brunare än mig, jag kan sitta på internet eftersom det är dåligt med jobb och imorgon ska jag prata me chefen om ja kan få sluta den 6 juli. Så JOSSAN nu måste du prata me din chef, i så fall drar vi till Franska rivieran på fredagen den 6 juli.. sen hem o packa om för att åka till Gotland, sen hemma en vecka innan man börjar jobba eller om ja åker till Cypern då.. beror på hur länge jag klarar mig utan MAX <3 annars åker ja nog till honom v.34.... se till att ha fixat ett dansjobb åt mig då MAXIE, helst lättklädd haha :P jobba som ekonomiassistent på dagarna o dansa Lapdance på kvällarna- åh min dröm.

Annars då? jo annars är det bara bra med mig är dock ( shit vilka ord jag skriver med nu efter c-uppsatsen, dock o skall är nya favoriter haha) besviken på en del personer men vafan dumt o sluta bry sig? ja nu ska jag sluta bry mig.. men regniga dagar tänker man på ex det bara är så, kan ingen ändra på det? buuuuu för mina ex, tycker att ni alla kan flytta lite längre härifrån o aldrig höra av er igen o inte vill jag se er heller.. eller inte alla. Om det har tagit slut med någon person så gjorde det det för en anledning.. det fungerade alltså inte, så varför inte bara släppa varandra? varför bry sig om vad den andra gör o varför bli svartsjuk? varför måste alltid ja ha så svårt att släppa taget, jag skulle också bara vilja känna hat!

Idag ska jag iaf kolla på en ny lägenhet... spännande. sen ska jag vara me girlsen, kolla film o myspilla på varann, kuddkrig i underkläder o det vanliga ni vet att vi gör....

Nej kom nu världens heting o pigga upp mig lite på jobbet ;)

Inga kommentarer: