Site Meter

fredag 13 juli 2007

hey you!

nu vare ett tag sen jag skrev nå. har varit fullt upp.. kom hem från frankrike i onsdagsmorse, den resan var helt underbar! hängde i troppan o letade kändisar, såg inte vad jag vet men de var ju en del med stora hattar o väldigt stora brills som hade stora karlar runt sig :)väldigt skönt att få lite sol på sig även om det bara var i två dagar, här hemma verkar de ju inte bli nå sol.. skitsommar! här hemma har det inte hänt så mkt var ut i onsdags, så jävla kul.. hahah eller inte, men kul förfest o efterfest hihi ;) igår var jag i västerås me mam o pap köpte en tv hylla o kikade på soffor, varför finns det inte nån soffa som jag vill ha?! =/ sen hängde jag med saga, åhh vad jag älskar den ungen <3 efter det blev det en promenad me tilda för att uppdatera mig om allt som hänt o jag uppdaterade henne lite om mitt sjuka liv. idag ska jag städa.. :/ handla mat o träna.. ikväll vet jag inte :) det är iaf underbart med semester, min första ever! :) sköt om er...

Inga kommentarer: