Site Meter

tisdag 31 juli 2007

Tisdag

Veckan rullar på.. jobbet fungerar, önskar bara att jag kände mig lite säkrare så att jag slapp fråga så mkt.. men det blir väl bättre med tiden. Har gått bra att bo hos M&P, snälla människor har bott med mig bla mina underbara kusiner, ni är bäst :) inatt vet ja dock inte, kanske ska ta med nån av tjejerna ut efter tjejkvällen ikväll. vi ska hänga hos mimmi o kolla på allsång, killarna ska festa hos elin o tobbe.. cpn som tog samma dag som våran tjejkväll , tror inte att de va planerat :) haha de försöker slippa oss... :P orkar inte festa iaf, är halvsjuk.. hostig o snorig o vill absolut vara frisk i helgen, då vi ska fira tilda - hjärtat fyller 22 år, lika sjukt gammal som jag då ;) sen blire utgång på westerqvarn.. weeeey!!! o imorrn ska ja o mimmi ha sommargympa o köra ett pass, men ja får nog mest markera steg o fixa me musiken.. Dj motha fucka jossan kommer ju inte :( nu är hon i sthlm igen.. ahhhhh jag kanske också vill bo i sthlm. har en stor skog utanför mitt fönster, vore mer nice med sthlm utanför fönstret :) meeeen jag ska inte klaga. dags att jobba på, har 7 kunder som ligger o väntar, inge stressande...

Inga kommentarer: