Site Meter

söndag 2 september 2007

Söndag

Jag är pigg, vet inte när jag senast gick upp ur min säng o kände mig pigg, coolt! :) Dagen kommer vara soft, ska åka ner till Lanna en sväng o prata lite nu sen hem till mamma&pappa, äta god mat, gåe n lång promenad, träna core, äta god mat, åka hem o träffa alla tjejer som kommer till mig ikväll.

Igår kollade jag malin tilda jossan o elin på film, tretton, o den var inte bra.. usch den var hemsk! Sen pratade vi om trevliga saker o skrattade väldigt mycket sen pratade vi om tråkiga saker o grät väldigt mycket.. ja det var en spännande kväll..

Jossan har nu klippt sin page som vi två har pratat om hela sommaren, hon var dösnygg.. sjukt het ;) så nu ryker mitt hår snart också, ska ringa o boka tid på måndag.. ska bli skönt för nu är jag så trött på det!

Nu ska jag packa mysväskan som jag ska ha med till mamma o pappa!

Lots of mys till er :P

Inga kommentarer: