Site Meter

fredag 5 oktober 2007

fredis

ahhha, här sitter jag o har inte ett skit att göra, vad roooooligt. Chefen jobbar hos kund fram till klockan ett.. o här blev jag lämnad, har inte kommit in något sen jag åkte igår.. så mitt jobb fram till kockan ett är att svara i telefon o ta meddelanden... weeey. Fan ja hatar att inte ha fullt upp! o klockan går ju så jääävla sakta nu... BUUU. Jag som tänkte ta ledig from klockan tre så att ja kan åka med mamma tillörebroo fixa det sista till lägenheten.. men de känns ju lite cp att sitta här i fyra timmar o göra absolut ingenting o samtidigt få betalt o sen dra när det troligen kommer komma in lite jobb efter lunch, känner mig som en mkt dålig person!

Allt var inte klart i lägenheten igår närvi kom, fick världens utbrott o tänkte inte bo kvar, men mammsen lugnade mig o vi började fixa o det blir rätt bra... bara dom fixar de sista idag nu, jävla idioter! Så ikväll blir det nog lite vin hos mig :P

Inga kommentarer: