Site Meter

torsdag 25 oktober 2007

Ny mus

Åkte in till kungan igår efter jobbet, handla mat, hämta räkningen o skulle se om mitt internet kommit men de hade de såklart inte.. pratade me telia nyss o de skulle försöka göra så att ja fick det på fredag.. sååå vi får se!

Härlig kväll igår, mammi o jag hade spakväll :) asmysigt.

Idag på lunchen blire solning o sedan en snabblunch me pappi, o direkt efter jobbet ska jag sticka till stallet, typiskt att det är minusgrader idag kommer ju vara jätte hårt i marken o ja som hade tänkt rida på utebananan.. är ju säkert lektioner i ridhuset. Vinterjacka o långkallingar på :P

o jag har fått världens cooolste mus på jobbet, en ny sky vertical mus.. den är lixom sned o ergonomisk.. jätte bra för min musarm ;P

Tydligen fungerar inte våran fax som den ska, för det ringer folk hela tiden, är lite panik eftersom lönen ska ut till alla företag idag o vi gör lönen åt ganska många.. så jag får ge dom summorna genom telefon, är lite orolig att de ska höra fel, jag har ju ganska otydlig röst o en del är ju jätte gamla o hör illa haha bra kombination.. o blir det fel lön utbetald så blir det ett helvete.. men jaaajaaa.


Jag längtar till helgen hihi.

pussis

Inga kommentarer: