Site Meter

torsdag 11 oktober 2007

pipi

Måste klaga lite på det här med att skrapa rutorna, det tar sån tid o är så kallt :/ o vintern har inte änns börjat.. vinterns höjdpunkt blir lätt sälen iaf ;) jag lääängtar! sen kan det bli sommar igen. En annan sjukt trist med samtidigt kul grej är att jossan har fått jobb i holland, holland lixom.. o jag tyckte att de var jobbigt när hon bodde i sthlm.. nu ska hon sattsa på hästarna o åker ner till en grymt bra ryttare.. det är en jätte chans för henne o hon kommer att utvecklas grymt mkt, är glad att hon fått den här chansen! men hur ska vi klara en dag utan att prata med varandra.. vi har ju i princip setat ihop sen vi var fyra och fem år gamla.. det är klart att det kommer fungera, men de kommer bli jobbigt.

Dagens planer: äta me mammi efter jobbet sen upp till ridskolan o kolla på en häst som ja troligen ska börja rida, har inte hunnit prata me tjejen själv än eftersom min mobil är cp skadad.. hade lånat en av företaget men den hade blivit tappad i marken o var glapp så imorse fick jag en annan som har fungerat så här långt iaf.. ska bli jätte kul iaf :) sen ska ja på massage.. om tiden passade (Cissi, har du kollat upp det?:)), sen ska jag o tilda dansa igenom dansen några gånger, handla mat o städa hade jag också tänkt hinna med..

Ida - uppdatera din blogg nu, blir lika sur varje morgon när jag kikar in :P
Camilla - kolla upp en helg så kommer vi ;)
Cissi - kom hem i helgen, kom redan ikväll, jajaja!

Nu har jag bestämt mig!

Inga kommentarer: