Site Meter

måndag 19 november 2007

Idag är jag en surfitta, som mina klasskompisar skulle sagt..

rätt värdelös dag idag, har varit sjukt sur på allt. mitt skrivbord är kaos o jag har börjat på massa olika saler utan att avslutat, rastlös o sur. Imorgon hoppas jag på en bättre dag.
Ni som hört av er idag, jag ringer upp eller messar tillbaka imorgon, pallar inte.. men ni vet att ja älskar er iaf! :)

hem till M&P o ringa massa samtal nu, frisörtid står högst upp på listan, mitt hår gör mig galen nu är det i precis den längden jag hatar, för kort eller för långt o utväxten skulle ja kunna spy på, snälla ge mig en frisörtid imorgon. ska också hinna med att åka till Lanna o gratta till lilltjejen o detta ska hinnas innan min danslektion.. + laga mat o förhoppningsvis äta... dags att dra så att säga.

Inga kommentarer: