Site Meter

måndag 5 november 2007

jag fryser

Ligger i sängen med typ tre täcken o håller på att frysa ihjäl, på gång att bli sjuk? ja tror det va :/ halsont o snorig... faaan viktig föreläsning imorrn med min stora idol o profet Krister Frost, han är kungen på beskattningsrätt, så den vill jag absolut inte missa.. o aerobicen på ons, jag måste kunna köra, annars blir jag galen!

ligger o funderar över ett sms, väldigt svår fråga... önskar att jag hade svaret!


är grymt besviken på dansen idag- varför gör alla mig så besviken? kanske har för höga förväntningar? men lite mer än så här tycker ja att man kan förvänta sig.. Sofie var sjuk så vi hade någon 17 (?) årig liten pojke o alla tjejer blev helt galna, visst var han grym när han körde sina moves men blev bara flams o inget seriöst.. - vi vill hellre se dig dansa... ja eller inte?!

Fan måste göra matlåda till både lunch o kvällsmat, stressdag imorgon :/

MAX- jag älskar skivan, du vet alltid vad jag vill ha hihi...har shakat hela vägen till etuna, trafikfara :P

Inga kommentarer: