Site Meter

måndag 12 november 2007

jag är kär i en jacka

Klockan är snart elva, vilket betyder att jag borde sova nu! Ska upp 06.18 imorgon, då har jag exakt 12 min att bli färdig :) vet inte när jag gick upp så tidigt senast?! mitt i natten ju hiii.
Trodde jag skulle vara lite nervös inför morgondagen, men det känns mest kul o spännande haha låter som ett litet barn som väntar på första skoldagen! hoppas bara att jag lär mig något nytt så att deinte är samma sak som jag redan läst.

Idag har jag beställt en jacka, en svart boomerang, jag älskar den redan :)
sen har ja köpt tjocka vantar (till sälen) o kollat på snowboardglasögon, hittade världens finaste! rosa :P

Var inte med o dansade idag, satt på sidan.. det var lite jobbigt, hela min kropp ville dansa, men kände att de inte vore värt att känna sig mer krasslig imorrn... neee om man skulle ta o sova lite nudå.. har lagt min telefon borta i soffan annars skulle ja aldrig komma upp, världens mest morgontrötta!

kisses lovers <3

Inga kommentarer: