Site Meter

torsdag 8 november 2007

Krasslig

Skulle köra lite lätt igårkväll... slutade inte så haha... man skulle kunna tro att jag har damp blev sjukt överaktiv o studdsade runt som en tok, kunde vrida ur kläderna sen, men de som kom på träningen blev iaf rejält peppade, deär huvudsaken för mig :) idag mår ja däremot sådär.. halsen värker.. men inte mer än lår o rygg!
Pratade just med syster som erbjöd mig&mimmi att hålla i passet en termin till, jätte kul tycker jag, ska försöka höra me mimmsan va hon tycker :) fick mejl av vår ordförande också som erbjöd oss en aerobic kurs- heldag samma som förra terminen o de va ju såå kul :)

hade planerat världens slappdag, långt bad när ja kommer hem sen laga god mat o lägga migi soffan o glo på film... men blev just andra planer.. till stan efter jobbet o fixa fars dag present, sola o handla mat, hem laga mat o äta sen kommer tilda&max o kikar film...

kaos igår när jag inte fick in mina kanaler, utbrott! Kommer jag någon gång få allt i ordning? puuuuh.. fick åka hem till mimmi&jocke :) svettig o dann... haha fräääsch.

neee jobba nu.. hur mkt som helst, momsen ska in på måndag!

Inga kommentarer: