Site Meter

torsdag 15 november 2007

stress..

stress...
Torsdag är min "lediga kväll" en kväll som sällan bli ledig eftersom jag oftast försöker hinna handla, tvätta, städa, laga mat, träffa folk man inte hinner träffa annars osv...
Dagens plan för den lediga kvällen var: förbi kusin direkt efter jobbet o kolla på hans nya lägenhet ( som inte är så ny längre..), handla mat, laga mat, städa, åka till matildas hus o dansa i hennes nya dansrum ( känner verkligen att ja behöver köra igenom dansen speciellt eftersom ja inte var med i måndags o på måndag ska allt sitta för då ska vi gå igenom nytt.. ) sen hade ja tänkt åka hem o ta ett bad o sen umgås me maxie.
men nu skrev matilda att hon ville simma.. o självklart sitter ja här o klurar hur ja ska försöka hinna med det också.. tror ja får välja på dans eller simning... hmm! förstår inte hur ja alltid kan ha så mkt att göra, känns som om ja inte varit i min lägenhet alls i veckan förutom på nätterna.
nästa termin kan ja inte ha så här mkt att göra på vardagskvällarna.. vill ju försöka få in ridningen nån dag också.. o så måste ja sätta igång o plugga nu.. o träffa andra kusin.. känns som om de va år sen o träffa Lanna, som födde en liten flicka igår <3 hela lördagen ska spenderas i västerås o kvällen i örebro, så helgen försvinner.... åhh vad mkt det är. Känner för att åka hem direkt efter jobbet o lägga mig i sängen o stanna där...
Nu ska ja försöka tänka på annat, annars blire ett utbrott eller en panikattack! gaaaaaaaaaaah... javill ha mer tid, ge mig!

Inga kommentarer: