Site Meter

torsdag 6 december 2007

Hur lyckas jag?

Har tappat bort det ena målet som jag skulle läsa idag, hann läsa det ena på jobbet och hade ett kvar som jag skulle plöjja igenom ikväll/natt men nu hittar jag det inte, typiskt mig?! svar jaa. så hur ska jag nu göra, måste ha läst det tills på söndag o ha bra o genomtänka åsikter då. Åhh va sur jag blir på mig själv.. imorrn kommer ja ha fullt med jobb o sen har ja&mamma planerat att baka lussebullar.. sen stress hem o byta om o vidare hem till sandra&ante där det är idolfinal o glöggkväll.. kommer bli sen kväll o tidig morgon dansuppvisningar hela dagen o inte hemma förrns halv nio.. så jag ska troligen spendera lördag natt med att läsa.. perfekt Lindha!


Gick iaf asbra att dansa, max var med o kollade o han tyckte vi var grymma :) har sagt hejdå också fick gå snabbt.. klarar inte långdragna hejdå.. usch vad ja kommer sakna dig har varit så skönt att ha dig hemma..

nej ja ska väl passa på att sova då eftersom ja inte kan plugga..

kissesandlove

Inga kommentarer: