Site Meter

söndag 23 december 2007

jag älskar julen

Har kollat min blogg två ggr idag o blir lika chockad varje gång att den inte är uppdaterad.. haha. så nu tänkte jag skriva nån rad.. idag gick jag upp väääldigt tidigt, klockan nio faktist... då kände jag mig stendöd för det har inte blivit många timmars sömn inatt! Åkte iaf upp till stallet där joss hade varit sen klockan åtta.. jag förstår inte hur hon gör.. hon sover aldrig o är aldrig trött... det är typ min största dröm. Sen red vi o jag mockade o fixat mat o allt o gick sen ner o kollade när joss red sin nya unghäst, så grymt fin var den!! den ska ja få hjälpa till me nu :) hihi.

sen hem o dusch&fix o vidare till tuna park där joss skulle köpa sina juklappar som hon inte börjat med.. hahah. vi är så sjukt olika hon o jag men vi passar så perfekt ihop :) jag köpte iaf världens bästa julklapp.. en discokula till saga, kunde inte hålla mig ;) o Liam fick också en till sak men den går inte att förklara!

nu sitter ja o soffan hos M&P, ska snart spela bingolotto o äta kyckling, tradition dagen innan julafton!

sweetheart <3

Inga kommentarer: