Site Meter

onsdag 5 december 2007

Jossan <3

jag tycker att jag har varit riktigt duktig på att klara mig utan min joss.. längsta tiden jag varit ifrån henne på 17 nu.. o gumman idag saknar jag dig så in i helvete.. du är mer än en vän för mig.. alla vet hur blödig jag är med mina vänner o att jag hela tiden måste veta när jag får träffa er alla nästa gång o att jag ofta stänger av tvn o säger att vi måste prata med varann.. :) men ni är det bästa jag har... o jag vet inte vad jag skulle ta mig till om jag blev osams eller miste nån utav er..

joss är min äldsta vän, vänner så länge jag kan minnas.. har så många fina minnen med dig, du är den som alltid finns där, den jag brukar ringa minst fem ggr om dan ibland bara för att fråga vilka skor jag ska ta eller vilken mat jag ska göra... men du är också den som hjälper mig med alla stora beslut.. du kan ge mig en blick o se direkt vilket humör jag är på.. du vet alltid vad du ska säga.. ibland gör jag saker som får mig att må dåligt ( inte så ofta nu för tiden, som ett straff mot mig själv ) o jossan är den enda som förstår detta den enda som kan få mig att sluta den enda som kan ryta till o säga åt mig på skarpen, den enda jag lyssnar på.. vi kan därför haft en del fighter.. oftast över killar men också över andra tjejkompisar som inte varit bra för oss... hade jag ine haft joss i mitt tonårsliv vet jag inte vad jag hade slutat... okej älskling du är det bästa jag har o jag räknar dagarna tills du kommer hem.. den 21 dec <3

jaapp idag har jag min sentimentala dag som joss hade sett på en sekund :)

Inga kommentarer: