Site Meter

torsdag 27 december 2007

sälen is on

nyssklarat av veckan värsta - tvätta.. själva tvätten är ju inte så jobbig i sig men att gå ner i källarn när de är mörkt är fan det värsta jag vet. Men nu är jag klar där nere o jag klarade mig även denna gång, men varje litet ljud gör att ja skriker högt!

först hade vi ingen bil men sen ställde papi upp o lånade ut sin nya bil - lovar att köra lugnt som alltid pappa! sen passade inte våran takbox på den här bilen.. så imorrn bitti ska ja, jocke&mimmi åka till valskog o testa om den passar på deras bil... jag hoppas verkligen det.. annars får vi försöka fixa nya fästen.. ja åker inte utan min bräda :) så mkt strul jämt varför kan inte allt bara funka.. men de löser sig säkert.

ska in till stan en sväng också, måste få tag i en nyårsblåsa! o så vill ja köpa min nya favorit mobil.. vill ha den innan vi åker så att ja kan ta massa kort o så.. kan ju bara ha typ 10 kort på min haha.

see you lovers!

Inga kommentarer: