Site Meter

torsdag 3 januari 2008

2007

gjorde du något 2007 som du aldrig gjort förut?
Hmm.. jaaa.
höll du några av dina nyårslöften?
kommer inte ihåg.
blev någon/några av dina vänner föräldrar 2007?
yeees :)
dog någon som stod dig nära?
ja...
vilka länder besökte du?
Marocko&Frankrike
är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
skulle vilja ha ett stadigt år, lycklig hela året vore inte fel.
vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
examensdagen, kommer inte ihåg datum dock :P
vad är det bästa som hänt dig år 2007?
Att jag tog min examen o fick ett bra jobb!
största misstaget?
-
har du varit sjuk eller skadat dig?
Friskaste hösten på länge, inte en dag har jag varit borta från jobbet :)
bästa köpet?
Oj.. de är mkt bra jag har köpt i år.. min bil, min dator, min jacka <3, inredningen i nya lägenheten.
vad spenderade du mest pengar på?
möbler&bil
gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket gjorde mig glad!
vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
många :)
var du gladare eller ledsnare år 2007 jämfört med tidigare år?
Det här året har varit så upp och ner.. verkligen vart jätte glad o verkligen jätte ledsen.
vad önskar du att du gjort mer?
tagit en dag i taget
vad önskar du att du gjort mindre?
att jag inte oroat mig så mkt o förstorat upp allt så mkt.. tänkt mindre.
hur tillbringade du julen? tillsammans med min älskade familj.
blev du kär i år? yeees.
favoritprogram på tv? Grey´s Anatomy,The Hills, Desperate Housewifes..
hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
-
bästa boken du läste 2007?
Gossip girl
största musikaliska upptäckten?
jag är en stjärna på att sjunga, mina vänner säger det jääämt.. HAHA!
något du önskade dig och fick?
en brödrost :)
något du önskade dig men inte fick?
ja, men de köpte jag själv!
årets bästa film? The holiday
vad gjorde du på din födelsedag 2007? firade den tillsammans med min familj och vänner.
de bästa nya människorna du träffade? Alex&Lina o massa folk på alla resor :)
vad fick dig att må bra? min familj, mina vänner och en speciell person.
vilken kändis var du mest sugen på? han som spelar Chuck i gossip girl.. oh my :P o Zac Efron, dåligt het!
vem saknade du?
joss&max
favorit månad?
sommaren
finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
yees, ganska mkt.
Hur många förhållanden? 2 som jag var seriös i.. Umgåts med 4.

Mitt år har varit liiiite upp o ner, som mina vänner skulle sagt. Men nästa år ska bara bli bra, superbra ska det bli :)

Inga kommentarer: