Site Meter

onsdag 2 januari 2008

bubbla

Jag går runt i en liten bubbla, känns som om alla viskar när de pratar med mig eller runt mig o allt jag ser flyter ihop.. kan bero på trötthet men ja har sovit mindre än detta, nått skumt är det.
Sälen resan har varit helt perfekt, jag är så nöjd! alla har varit sams o vi fungerar så bra tillsammans.. vi tjejer har ju gjort en del resor ihop o vi var lite nervösa om vi skulle bjuda med killarna, men oj vad bra de gick, ni är lätt välkomna på nästa resa :) vi har verkligen haft det jätte bra. Det ända jag kan klaga på är underlaget i backen, jävligt isigt men de gick helt okej att åka, var lite feg i början bara ;) annars har vi käkat gott, festat alla kvällar, gått upp riktigt tidigt alla mornar o varit på plats i backen. Hängt på afterskin, typ de bästa :) så jävla kul!!!
Träffat Gabbe, så skööön. Hängt me Tildas lillebror anton o hans vänner, astrevligt :)
Men nu känns de rätt skönt att vara hemma, är förkyld o hostar som fan, ska snart smälla i mig vitlöksbröd med extra vitlök.. gotti :)

Nyårslöften

*äta bättre, minst tre mål om dagen.
*träna hååårt
*tänka mindre!

får se hur de går me löftena, men ja känner att de här året kommer bli grymt :)

har köpt ny mobil idag, en samsung G600, hade tänkt kolla lite mer men grabben var ju så himla bra på att prata.. så klart ja sa ja :) haha.

puss lover <3

Inga kommentarer: