Site Meter

torsdag 10 januari 2008

mille

min syster han jobbat idag, hon ska jobba 8 timmar i veckan nu o det är så kul när vi jobbar ihop, lär mig grymt mkt av henne.. :) hon ska jobba heltid i mars, april o maj.. kommer bli kanon.

o en sak till som gjort dagen lite lättare.. camilla kommer hem imorrn :D vi ska dricka vin, massor av vin.. o leta fest har jag bestämt för vi ska dansa hela natten, en riktig jävla hemmafest, kan ingen ordna det? snälla :P får försöka ringa runt o styra upp lite imorrn!
o så ska vi soooola. typ älskadet

ne nu måste ja göra ett nytt ryck för inatt måste jag känna mig klar i någorlunda tid så jag pallar morgondagen, som de känns nu kommer jag somna i min soffa efter ett glas.

varför måste alla flytta ifrån mig? jag vill ha er här, jag vill kunna träffa er precis när jag vill o när det inte går blir jag så frustrerad.

Inga kommentarer: