Site Meter

söndag 6 januari 2008

sovit som en stock..

..hela helgen. Har haft lite problem med sömnen ett tag men nu sover jag så jävla bra, så skönt. Vaknade vid tio o var utvilad men låg kvar o somnade om till elva då jag startade datorn (som alltid sover bredvid mig, min älskling) o låg o läste bloggar i nån timme, så skönt. Sen blev de morronpromenad, mötte upp en bakismimmsan ( alla festade igår utom jag, så stolt att jag stod emot o var bestämd med min hälsohelg, nördvarning :P haha) sen gick vi hem till tilda o körde aerobic, satte ihop ett nytt pass.. tror de kan bli riktigt bra ;) sen kom jocke o var hungrig så då åkte dom o fixade käk, var så sugen på pizza men tog en sallad.. ahhh ni ser, de börjar ju bra iaf.. .får se hur länge jag står emot :P
nu ska jag stilla mitt dåliga samvete med massa plugg o sen dammsuga.. lovade nyss min mamma att jag skulle hyra film o åka ut till dom ikväll så där slutar min helg.

Bion igår var kanon, vi såg Arn.. trodde inte att jag skulle gilla den men de gjorde jag, superbra! Verkligen en film man blev berörd av, stackars kusiner som skämdes när jag höll på att tjura ihjäl mig :) sen blev de party hos tilda&henke, var snack under pulkaåkningen att vi skulle ha afterpulka men ja trodde inte att nån var seriös med drickandet, men när vi kom dit efter bion var alla packade.. hahha men ja hade grymt kul iaf :)

hoppas ni haft en lika skön helg som jag ;)

pussis

Inga kommentarer: