Site Meter

söndag 3 februari 2008

rubrik

Just nu är ja så himla sugen på att åka ut o sladda lite, önskar att ja hade kvar min volvo :) den var riktigt kul att sladda med även om de oftast inte slutade så bra för mig haha...
inte så kul att sladda med min polo direkt, går ju bara rakt fram :/ men min kusin ska lära mig nå trick med handbromsen :P

så kul att träffa Linnsan igår, ja måste bli bättre på det, men i helgen ska vi ses igen för då ska hon komma o fika med resten av släkten, min lilla lägenhet kommer bli rätt full tror jag :P

dagen har varit sjukt slapp, gick upp vid elva.. fixade lite hemma o åkte iväg till mcdonalds o åt lunch me M&P o S&L, lekte även i barnrummet.. saga skulle promt gunga mig på en jätte liten häst haha höll på att fastna :) sen hade ja med mig världens tvättberg hit till M&P som ja har tvättat, har även fixat lite me ett skolarbete o kollat om tentaresultatet har kommit typ 2000 ggr.. nu ska ja snart sticka iväg på ett corepass o sen äre träff hos mig ikväll med uppdatering om vad som skedde i helgen o troligen en film o så ska hollands resan diskuteras! imorgon är det en ny vecka med nya möjligheter.

jag ska gå upp minst 20 min innan ja ska åka till jobbet imorgon/resten av livet, mitt nya mål.. o ska även försöka äta frukost...ska sätta på tvn med the voice direkt när jag gått upp.. tror att de kan lätta upp mitt morgonhumör rätt bra :)


dags att byta om o köra hårt!

pussispussis

Inga kommentarer: