Site Meter

tisdag 19 februari 2008

Tisdagen den 19 februari

Dagens känsla: jag är så jävla hungrig

Dagens mest irreterande: Den jäveln som åkte framför mig imorse.. började me att han svängde utan framför mig i kungsör.. där jag hade företräde. sen ska den jävlen svänga av mot valskog också, o han åker i typ 70 på den vägen! där går det att åka betydligt fortare o sen saktar han ner till 50, jag var helt galen!! så jävla forbannad o han släpper inet förbi mig heller, så när de blir bredare drar ja om i en jävla fart o den jävlen hänger på o sen när de blir 50 genom valskog.. där åker man ALLTID 50 för där brukar de vara poliskontroller.. då lägger han sig asnära o håller på o gasar, ja va så jävla förbannad, typ bromsade in så att han höll på att köra in i mig.. inte mitt problem.. ahh kunde ha slutat i världens bråk, hade lust att låta han köra om o sen åka efter o snacka me den jäveln. såååå arg var jag!!! men nu är de mest kul :)

Dagens nyhet 1: jag klarade inte tentan o ingen ja har pratat med heller.. så nu är frågan, finns det någon som klarade den? Ja fick iaf ihop lika många poäng som David o de har ja bara lyckats me en gång förut så ja är lite stolt ändå :) typ första gången david kuggar nått, de är ett bevis på svår tenta.. ja har mejlat johan o han vägrar svara, ja ska fan ha svar på mina frågor.. ja o david har en kupp mot honom.. haha vi ska överklaga en fråga som inte änns handlar om associationsrätt, de var fan brottslagen.. annars kräver ja en himla bra förklaring av honom om hur man skulle få in ett bolag i en privartpersonsfråga! mmm vi är lite arga, johan vägrar att prata me oss i telefon.. tror han vet att de blev lite galet, men han kommer inte slippa undan! Omtentan går när ja är i holland, ännu mer lyckat.. :( sen har de inte skrivit upp nån mer omtenta tid så måste ringa o stressa på tentaläggarna också, de ska gå en till i vår... jag hatar mälardalens högskola.. plugga inte där! sååå nu har ja fått ur mig den ilskan också :)

Dagens nyhet 2: Mitt hår är lite lila, men eveline säger att efter två tvättar kommer det vara super o jag litar på henne :) o så har ja en liten lugg igen :)

dagens träning: vi ska ut o springa idag, nu är det hårdträning! Discon är inställd :/

ahh nu har ja inte tid längre

pussis

2 kommentarer:

retzina sa...

hej gullet! jag skulle bara säga att jag är ledig fredag och lördag kväll :) så om du är hemma vill jag vara med dig! hihi! pussss

Anonym sa...

jaaaaa, du är typ bäst ;)