Site Meter

onsdag 12 mars 2008

hey baby

Jag vars å sjukt otaggad inför passet, speciellt när ja visste att jag skulle hålla i det själv o måste då ha 100% fokus o känna o räkna in musiken hela tiden så att vi ligger rätt. Men så fort den första människan kom med ett stort smajl o va träningssugen så blev de lite bättre, när jag sen ställde mig på min scen ( där jag trivs bäst :P) o höjde musiken blev ja taggad till tusen, blev ett ovanligt svettigt pass med mkt styrka!

nu ska ja sova, försov mig i morse igen, de har gått dåligt med sömnen.. men de ska bli bättre o jag ska bli världens mest positiva människa, yeeees i will :)

4 kommentarer:

retzina sa...

hihi, jag var aldrig det minsta nervös över att du inte skulle ge allt på passet! du är grym älskling! pussss

Anonym sa...

En människa är lika lycklig som hon har bestämt sig för att vara, visst? ;)

matilda sa...

vi kan bli lyckliga tillsammans?? kan behöva pepp från någon annan med samma motivationsproblem som jag själv :)

Anonym sa...

eller hur vi bestämmer bara att from nu älskar vi att bo här, vi älskar våra jobb o allt är så underbart, visst? :) haha ja är så lycklig <3