Site Meter

fredag 28 mars 2008

hey honeys

hur mår ni idag? ja mår bättre, känner mig mkt piggare.. skulle komma i säng tidigt igår, hade tänkt kolla på ett avsnitt av SATC - men så blev de så sjukt spännande.. måste ha missat de här avsnittet förut eller bara glömt.. carrie är iaf tillsammans me aidran o allt är super.. men så kommer Mr. Big o säger att han saknar henne o hon faller så lätt.. o de har sex.. jaa ni förstår att ja va tvungen att kolla på 3 avsnitt till o klockan blev rätt mkt! vågar inte skriva mer om SATC nu för mina vänner säger att ja är beroende o ja tror att dom snart kommer att tvinga av mig min box :P

imorse var jag med min syster till en av hennes kunder, de va himla kul :) fick jobba i SPCS som inte är mitt favorit program, men de är väldigt bra att kunna till framtida jobb! sen fick vi frukost & lunch - thaimat, typ supergott!

ikväll ska vi fira elin, vad händer sen? förslag? :P

2 kommentarer:

matilda sa...

ja du ska väl hem å kolla på setc....... ;)

Anonym sa...

hihi maybe om ja inte får något intressantare förslag ;P