Site Meter

måndag 10 mars 2008

Ååångest

ja då var man hemma igen, känns rätt värdelöst. Jag övervägde allvarligt på att stanna.. men mitt jobb har en alltför stor inverkan på min framtida karriär. Annars hade jag lätt stannat! Det var länge sen jag hade så här kul, vi har skrattat hysteriskt till tårarna sprutade vid ett flertal tillfällen. Åh vad jag har saknat joss! Stället är helt galet fint. Kan inte riktigt förklara, men de var tre olika stall, tre ridhus, ett flertal ridbanor o massor av hagar, solarium till hästarna, två skrittmaskiner osv. Ett riktigt hästparadis. Så himla fina hästar, jag hittade två jag blev helt galen i, vill ha dom! Alla på gården var jätte trevliga, skööön stämning :) partylivet var sjuuukt. Hinner inte skriva mer nu är GALET trött, (ofta jag använder ordet galet mkt :P) så ja lägger in lite citat som används flitigt under helgen, ja vi hade väldigt tråkigt på flyget hem så vi skrev ner de viktigaste. allt har ju en historia bakom, o de mesta är kanske rätt internt men skratta o njut, antar att de flesta kan se oss framför sig o förstå vem som sa vad :) man är ju sjukt grym på engelska på fyllan. skriver precis som de blev, tur att nån var nykter o lyssnade varje kväll :)

- Det är ingen skillnad mellan äpplen o godis
- Jag vill hem, jag vill ha mit äpple
- Är det här INTE CHOKLAD?!
-Jag trivs som fisken i handsken!
-Ursäkta damen, men reeees på dig
- Älskling, du måste öppna grinden ( jag sov i framsätet o kollar upp med ena ögat o säger me plågad min vaaa? går ut o öppnar grinden i typ sömnen sen stänger ja igen o står kvar på samma sida hahah oj vad de hade garvat i bilen, så ja fick öppna igen o klämma mig imellan, fastar med min ena pumps o får slita hårt för att få loss den, helt marinerad :))
-Idolmimmi, sveriges mest kända
- in sweden we make up all the time
-are ypu riding people?ehh noo, do we look gay? what kind of people are you then? drinking people? hah yeees and you? ohh we are cocaine people.
-we work with dance, danceclasses, so famous in sweden.
- sluta vafaaan du är underbar
- Ba hänga...
-knäckebrööööd
- jag vill "knolla" bara snälla
- swedish is a horny language
-please i pay you if you talk swedish
-nucke in the kucke
-vaftfan bor du nu igen?
-det känns som om vi är utomlands
-hästhuvud+flugkropp
-jossan, släck lampjäveln NU
-mimmi, backar du upp mig om de blir bråk?
-vi står på listan
-plånbok, mobil och jesper norgren
- i heard that you are the most famous women in sweden
- asså min väska kom först, jag står på listan!
-stay on the stage, the girls down there hate you.
-my friend over there wounder if he can kiss you
-om jag säger att ja älskar dig säger du att du älskar mig då?
- är det mysigt när jag gnuggar mina tuttar mot din rygg?
- the girl over there likes you, shes a lesbian
-Om idolsebastian åker ut så går ja ut, dom bråkar ju säkert om mig
-ja vill dansa runt stången, ge mig fem minuter.
-Asså håll i mig, killar med lockigt hår, jag dööör.


hade bestämt att de skulle bli ett snabbt o smärtfritt avsked, både ja&joss hatar avsked... men så fort det närmade sig började tårarna strömma.. det var så pinsamt när vis kulle checka in o mina tårar vägrade sluta o tanten trodde att de va pga av våran övervikt.. haha o dom i passkontrollen klappade mig på kinden o sa att det är svårt att ta förväl o bara för att nån tar i mig när jag är ldesen så sprutar tårarna ännu mer.. jaa jobbigt blev det men de visste ja ju, nu vet ja att ja inte blivit så hård som ja trodde, ja är samma mes ff :)

sova nu, har inte blivit mkt utav det.


i MISS YOU

4 kommentarer:

matilda sa...

basta resan ever :) ska vi åka tillbaka idag klockan 13? kommer vi helt lagom till kvällens bravader :) har vart jätte jobbig idag... blir inge mer på bik bok heller :( idag var ingen bra dag!

Anonym sa...

ja bästa ever, duu ja känner samma, vad har vi här i sverige att göra? jag vill draaaaa! augusti augusti augusti. love u babyboo

Cili sa...

Åh vad jag hade velat följa meeeed! När åker vi Lindha?? saknar Jossis ännu mer när jag ser på alla bilder ni tagit.. gullis vi måste åka!
hihi ni verkar ha haft roligt.. hade passat bra att vara den där flugan jue =P puss puss

Anonym sa...

baby vi får se hur de blir, mkt som händer nu ju.. men om hon stannar så blir det jävligt snart kan ja lova dig :) jaa haha ja då skulle du haft mkt att garva åt kan ja lova, de va craaazy ;) lovebobopuss