Site Meter

onsdag 5 mars 2008

onsdag

Det känns så rätt och det känns faktist jätte bra. Bra beslut blev det!

Åhh dansträningen var sjukt kul men svår igår. Pratade med tränaren lite efter lektionen o han berättade om en danstävling han tyckte vi skulle anmäla oss till, vore kul men lite läskigt :) hihi.

Jobbar ju med min syster nu och jag skulle börja mitt nya liv, upp i tid på morgonen (de klarade jag faktist i morse, satt o kollade på morgontv- the voice, vet inte när jag hann med någon sånt senast, typ mellanstadiet?) sen ska jag börja äta frukost ( vilket jag också klarade, min syster tog med jätte goda mackor hihi) o till lunch ska vi äta lättfil o musli + ta en promenad. Men idag skulle hon in till stan o köpa linsvätska, så självklart måste vi köpa hämtmat ;) men vi får köra igångmed nya lunchen imorgon, detta plus massa träning + extra springpass o ordentlig sömn kommer göra att min kropp mår super o förhoppningsvis kanske lämna några kilon till sommaren? :)


nee nu ska ja suga i mig kunskap, älska kunskap.

aerobicpass ikväll- ses vi?

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att du mår bättre. Puss o Kram från storasyster