Site Meter

onsdag 26 mars 2008

snabba cash

jag jobbar ju som sagt med min syster nu, vi sitter i samma rum med två stora skrivbord typ mitt emot varann.. vi delar på en del saker, typ telefon, håltagare o häftis.. så nu har vi olika tecken när vi behöver sakerna o en liten kanal där vi skickar över dem... eftersom våra skrivbord är väldigt stora o vi inte når att räcka sakerna.. jaa de är sjukt kul att göra massa tecken o sen skicka över sakerna i kanalen, speciellt kul när min syster sitter i telefon o ja gör tecknen extra fult :) haha jag är sjukt lättroad :P

NU har ja läst ut snabba cash - den var grymt bra! läser ju mest chicklit annars men den här fängslade mig nästan lika mkt, o nej snabba cash är verkligen inte chicklit! Den ligger tvåa på pockettoppen nu - alltså den måste läsas. Nån som kan ge mig ett boktips? är sugen på smuts som ligger fyra, nån som läst? ( malin ja vill ha utvärdering :P)

ikväll är det ett hårt hett pass, haha bilder kommer nån dag, fotade lite under passet förra gången ;)

3 kommentarer:

retzina sa...

hej babybaby! jag är klar med min bok o vill gärna byta :D vet inte vad jag ska säga om den. det handlar om sociteten, horor, advokater, journalister och alla andra som lever ett "intressant" liv ;) sånt som man hoppades inte fanns i sverige! ses ikväll? pussss

matilda sa...

men jag vill ju ha den boken!!! hur ska vi göra nU!? ;)

Anonym sa...

M - de låter underbart, ja vill låna :) vi tränar ju ikväll, kommer hem vid nio.. svettig o hungrig :/ häng me på träningen dååå :)

M2 - ja hur fan gör vi nu? haha du vill ju bara läsa mina porrböcker "asså ja vet inte om du ska läsa den där på flyget, man blir sjukt kåt"