Site Meter

onsdag 23 april 2008

gaaah

Nu måste det bli ändring Lindha, kunde inte änns dansa mitt bästa igår! Men ja tycker att ja är väldigt skärpt! men jag tror ja vet vad det är som har förändrats...

jaja idag är de aerobics, ska ha sjääälv, mimmsan är sjuk igen den stackaren :/
annars då? joooorå, typ hur trött som helst för ovanlighetsskull.. om ja kom i säng igår? neeej inte alls den tiden ja hade tänkt.. blev lite som distraherade mig!
om de kommer bli sent ikväll? jaaa de tror ja, mille kommer från karlstad o vi ska säga hejdå till jossan ännu en gång.. som nu flyttar ner till skåne.. åhhh alldeles för kort tid hemma om ni frågar mig...


nu vill ja att klockan ska bli sex så att ja kan dra upp till hallen o leka me saga o bli på mitt superbra humör igen.

sucks!

Inga kommentarer: