Site Meter

torsdag 24 april 2008

Jag vill leka me Lindha o danstjejerna!

Det var sjukt trevligt igår, bombarderade camilla med frågor :) jag ääälskar onödiga detaljer hihi ,P så kul när camilla är här hemma, o hon kanske kommer till valborg igen - vore typ underbart! o så sa vi hejdå till jossis, men nu ska hon ju inte så långt o hallå jag grät inte änns, inte en enda tår inte hon heller, det trodde du inte va? haha inte vi heller :) men hon kommer ju snart hem igen o nu kan vi prata flera gånger om dagen som vanligt igen! o joss är nästan lite käääär, de trodde man ju inte heller, iskalla joss min motsvarighet ;) jag ska också bli iskall.. haha skulle jag aldrig klara! oj vad jag babblar på nudå, bra humör idag! humörsvängningar? ehh jaaa litegrann :)

dagens plan?
löpa me mami
städa, tvätta
hänga me tjejena, ska vi kolla gossip ikväll? hur har de gått med det malin? eller ska ja åka till köping o fixa desperate housewifes? vad tycker ni?

fredag imorgon, många olika alternativ.. vilket blir det? hihi..

5 kommentarer:

matilda sa...

vilka är alternativen för imoorn?? jag jobbar till 8 sen är jag på :)
gossip sossip :)

Anonym sa...

neeeej inte gossip ikväll.. jag rider ju å då missar jag...:/ pussen

retzina sa...

jag ska försöka fixa :) ska kolla när jag kommer hem! pusssssss

Cili sa...

babyyy! jag har en liten fråga..vad har vi för planer inför onsdagen?? För N kommer troligen :)

Lindha sa...

Cili - Onsdagen måste vi prata om, ja har ett förslag.. jätte kul om N kommer!

Tilda - Alternativen för ikväll var desperate och sova tidigt - åka till örebro och mysa me cili eller ett annat som vi inte tar här... men du vet ju att vi ses ikväll :) hihi.. jag brukar ju välja er i första hand.. tsss

Mimmi - nu har ja dom avsnitt du inte sett på gossip hemma, så nu måste du kolla på dom.. du kan låna den där hårddisken ikväll o lägga in dom på din dator om du vill? kommer komma ett nytt varje vecka.. o ja vill att du ska vara i samma takt som jag :)

Malin - du är söt!