Site Meter

måndag 14 april 2008

life sucks and then you die..

som joss skulle ha sagt..

Helgen har varit bra, men dom går ju så himla fort :/

på torsdag kommer joss hem, ska bli såå kul :) hon kommer vara hemma i ungefär en vecka iaf, sedan blir de skåne för hennes del.. ja vill följa med, har ju jobb klart där nere om ja skullevilja ,) haha! meeen ja ska stanna här till augusti.. måste påminna mig om det allt för ofta!
men de känns som om de är lite för långt till augusti ,( nej nu ska ja sluta klaga, men ja känner mig lite fast för tillfället o det är en känsla jag inte tycker om, alldeles för mkt fast känsla i min ungdom.. jag vill göra som jag själv vill!

idag ska jag dansa med matilda, o kanske en promenad? raka puckar är det bästa!

inte min bästa dag idag kanske?

Inga kommentarer: