Site Meter

torsdag 17 april 2008

Solen

Åh solen skiner! satt ute en halvtimme på lunchen med nya cosmpolitan. solen värmer riktigt starkt o redan har några fräknar poppat upp, jag älskar dom :) åhh sommarkänslor!

jobbet flyter på, inte öevrdrivet mkt jobb idag men så är de ju alltid dom här datumen.. nyss haft momsinlämning.. efter jobbet ska jag möta upp mami o ta en springtur, ska bli så skönt! sen ska ja hem o städa.. skulle städa o gjort fint innan joss kom hem o så kom hon en dag för tidigt.. typiskt :) men idag ska det städas ordentligt.. sen blir de kanske en kvällspromenad o lite mys me mina flickor, de ryktas om att mille kanske kommer till kungan ikväll? eller imorn? ;)

hoppas hoppas att de blir sol i helgen, då vill jag ligga på en filt i solen, sola ansiktet- äta jordgubbar- röka- ta ett glas vin- snacka skit - läsa massa bra modemagasin- åhh sommar nu tack!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med!! Sol å vin å semester! å alla tjejer förstås!!=) Kan de bli bättre.......=)

Anonym sa...

jag tror fan inte det ;) ses ikväll honey!