Site Meter

måndag 26 maj 2008

måndag

Haft en mkt skön helg, i fredags var jag barnvakt till Liam alias terroristen.. tog vagnen o gick till pizzan o skulle köpa kebab, tänkte avnjuta en skön fredagsmiddag men det var inte Liam så sugen på att ge mig, han var helt galen o skulle absolut ha min mat, att han hade massa goda kex o annat spelade ingen roll.. men de var mys o han är en goo unge :) umgicks även med min andar syster som var hemma från sthlm över helgen.. sen drog ja till matildas jobb o nattsolade i deras solarium :P

På lördagen åkte jag, malin och patrik till västerås och shoppade.. typ en hel del... ojoj inte bra den här månaden meeeen :) bla en skateboard, hahah galet! sen blev de balen i köping me matilda, de flesta var riktigt tjusiga :)
hem o trassla lite för att sedan bestämma mig för att tillbringa kvällen hos sandra&ante.. de blev mkt trevligt med goda vänner o lite vin :) S var också hemma från sthlm o kom fröbi, sedan hängde vi lite hemma hos mig för att sedan somna med kläder o smink, älskar att vakna upp så - uuuu!


skönaste vädret igår, då hängde släkten i Mormor&Morfars hus, blev god mat, massa fika o mkt solning för min del :) sen hem o picknicka me tjejerna i kvällssolen.


otippat att mitt horoskop är klockrent, om jag känner igen mig? TYP JAA! haha.

Vattumannen 21/1-18/2
Du väljer att satsa på nöjen och kanske åker du på en resa just nu. Du ägnar också mycket tid med dina vänner. Vardagens bekymmer får vänta och du lägger ner så lite energi som möjligt på jobb/studier. Fina veckor, men risken för kärlekstrassel är stor.
Kärlek & sex: 2
Kul & nöjen: 5
Tur & pengar: 2

sitter o bokför en kund som har gamla kontoplanen, inget konto är det samma o allt tar 100 år längre tid, jag är ju så tålmodig me sånt här - typ not.

vad händer idag?

Inga kommentarer: