Site Meter

onsdag 28 maj 2008

onsdag

Åh vad det tar emot att gå upp ur solstolen o bege sig till jobbet igen, de är så surt. Men desto roligare när lönen kommer.. :) Får vara glad att jag hinner sola en timme på lunchen varje dag.

vad ska ni hitta på idag då?
jag ska stanna hos M&P o försöka leta på mitt CV på deras dator, sen skicka över det till min syster som skulle fixa lite med det :) efter det en sväng till syster o mysa lite me barnen innan jag svänger in till kungsör.. blir kanske fotboll ikväll, nån som vet när de börjar? sen skulle jag vilja gå världens längsta promenad.. nån som är sugen?

nehe dags att styra upp lite här på jobbet, ska ta o ringa min kund o kolla upp lite saker me honom.

Jag ser verkligen fram emot helgen! verkar bli soligt o skönt också.. fest hela nätterna och hänga på playan hela dagarna - sånna helger gillas!

2 kommentarer:

matilda sa...

eeh du får hjälpa mig men nav.no... fattar ju ingenting. :) tar det snart va! har du redan lagt in dig?

Anonym sa...

nej ja har inte heller hunnit.. ska försöka kika lite på de imorrn! love