Site Meter

måndag 16 juni 2008

måndag

de är måndag, jag jobbar o solen vägrar att skina.. då gissar ni på att jag är sjukt trött o tjurig visst? Men NEJ de är ja inte.. för ja är sjukt glad och sprallig :) hihi.

gårdagen var mysigaste på länge, vaknade upp med en söt camilla efter en ovanligt konstig natt.. vi kunde inte bestämma oss för om vi var mest sugna på rostade mackor eller våfflor.. vi bjöd över lite folk på frukost (iof nappade bara en hehe) o så käkade vi både rostade mackor och efter det våfflor, sen var det dags att styra upp oss lite o packa för en utflyktsdag. Vi började i Kolbäck där Live står med sitt föl, så söööt o en riktig kämpe - vi håller tummarna idag älskling!
sen bar det av mot eskilstuna för godaste lunchen..
vi gled vidare till gnesta, finaste gården! hur stort&mysigt som helst, camilla kommer lätt bli bästa stallchefen.. hon kan verkligen bossa ;P hann också se hennes lägenhet som var jätte fin tror att vi alla vi stanna på gården o bo i lägenheten?
sen hälsade vi på hemma hos hennes föräldrar som bjöd på taccos, åhh har tom saknat dom, blev många kramar o skratt - en helt underbar dag!

tack malin, mimmi & mille <3

5 kommentarer:

matilda sa...

ooh ja nu blev jag ju inte jätte avis för att jag inte kunde följa med igår. :( dummisar! :)
jag jobbar ikväll... så ingen promenad ikväll tyvärr.
puss puss puss

matilda sa...

buuu jag vet... men måste jobba jobba jobba om jag ska med på torsdag :) haha. jag slutar 21.00. bjuda mig på en cigg då??

Lindha sa...

mendåå, ja ska kanske glo på en film me x idag, men ja kan ta de tidigt så kanske ja är hemma till nio, ska ändå isäng tidigt.. men ja hör av mig när ja vet :) vi måste ju glo på de där norska programmet ikväll o öva :P

matilda sa...

skicka ett mess innan 9 så jag vet om jag ska komma.... inget mess= jag kommmer inte. :) puss

Lindha sa...

ojoj nu gäller de att inte glömma.. hihi puss gull