Site Meter

tisdag 17 juni 2008

sex and the city - the movie!

Gårdagen blev lite strulig.. men slutade med att ja bäddade ner mig i soffan o kikade på nya sex and the city filmen, 2 ggr tom pga av lite strul. Men jävlar vad bra den var, kan vara årtiondets bästa film! Matilda fick lilla chocken när ja låg o hulkade i soffan när hon steg in hahah.. det är känslor i den filmen vill ja lova. o eftersom jag ÄR carrie så känner jag allt me henne! vill inte avslöja för mkt men den MÅSTE ses!

ikväll <3

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hur kan du vara Carrie? Jag vet att du inte heter det egentligen. Känner mig lurad.

Lindha sa...

Du är så lurad, jag har alltid varit Carrie med dig :)

Anonym sa...

Åh nej, allt som jag upplevt, de stunder som passerat, allt som vi har. Bara ett utdrag ur en serie, vart sitter den dolda kameran som välkomnar mig till verkligheten? Jag har blivit lurad, men kommer att klara det! Känner mig stark.

Lindha sa...

Nu känner jag mig lite dum.. trodde du förstod! allvarligt så tror ja inte att du kommer klara dig utan carrie - de är typ omöjligt!

Anonym sa...

Piip piip, ofta jag förstår :D