Site Meter

torsdag 12 juni 2008

torsdag!

Åh vart tog solen vägen? vaknade ju till solstrålar :)
det gick över förväntan igår, hade som mål o slå min förra tid o de gjorde jag med ca 6 min :P gick så lätt, inte mkt folk o bra luft o massa fina killar på sidan bla en brandbil som hade stannat o massa fräscha brandmän utanför.. klart jag sprang fort då ;) hihi.

skulle verkligen vara jätte kul o åka upp till sthlm ikväll även om vädret inte är super, men eftersom ja ska jobba imorgon stannar jag hemma.. men tack iaf baby!
ska slappkolla film ikväll om en person har laddat hem filmen jag vill se? :P

den här kunden dööödar mig btw!

lovemyspuss

7 kommentarer:

Cili sa...

du va ju jätteduktig gullis!!! förstår dig med det där me brandbilen ;)hihi
förresten vilken fiiilm? :)

Lindha sa...

tack baaby :) haha jaa o sen när man kutat på bredvid som vill man ju inte direkt sakta ner sen, var ju folk hela vägen runt :P what happens in vegas äre jag vill se ;) va gör du ikväll? ska vi mysa, du&ja imorn? love baby <3

Cili sa...

hihi aaa :)
idag är det ju pannkakstorsdag, fast hoppas på vofflor :P men efter det äre nog lungt..ska väl helst bara vila, eftersom jag är lite paj i halsen och näsan, men softa me polers kan man ju alltid göra :)
Alltså ja vi kan mysa imorn du och jaaa :D men ska nog träffa Andrea också.. Men allt detta beror på om ja ska dra till sthlm imorn. Vet inte det ännu..men annars vill ja mysa :) love

Lindha sa...

a ja är också lite osäker på mina planer, ska iväg idag eller imorn.. hmm. men ja vill mysa me dig, så bestäm dig du först o planerar jag sen ;P om inte någon blir jätte sur.. då kanske ja måste åka ikväll iaf, men gaaah vi rings babylove!

Cili sa...

vart ska du åka dåå? nu hänger ja inte me

Lindha sa...

msn? :)

Cili sa...

I'm in :)