Site Meter

måndag 21 juli 2008

god morgon

Skapligt trött just nu, blev väckt av mamma som tyckte att vi skulle åka till IKEA. Eftersom jag är världens sötaste dotter flög jag såklart upp ur sängen o är nu redo att åka :)

hade tänkt att jag skulle lägga in massor av söta bilder idag, pratade me Samis hela natten o vi skickade massa roliga bilder till varann. Många som vi tagit på varann när den andra typ sov haha.. har så otroligt många fina bilder på oss. Men nu vill inte paint fungera på min dator o därför kan ja inte förminska dom, de är ju inga man vill lägga in till full storlek hahah, så detta blir ännu ett inlägg utan bilder :P men ni kan ju iaf tänka er hur söta det är!

nej, ikea nästa då...

pussis gullisar

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag var också på ikea idag, mellan provtagningarna! :P Vi måste ha missat varandra precis! Var där typ 10-11.30. Pussis