Site Meter

torsdag 14 augusti 2008

Böter..

Jaaa gott folk, alla frågar om tentan, smsbomb :) Men ja kan glödja er med att det gick rätt bra, ja skrev som en galning.. Men jag vet två fel som jag gjorde.. kom på direkt när ja kom ut, höll på att döda mig själv.. gjorde världens längsta vinstutdelningsuträkning.. när jag bara kunde ha använt mig av fritt eget kapital direkt :/ ahh ni kanske inte förstår men jag klantade mig o vet att ja kommer missa åtta poäng.. o det är riktigt mkt :( men får hoppas att ja tar de flesta poäng på de andra frågorna.. de kan gå men då är det på gränsen!

Sen när ja kom till bilen hade ja ju såklart fått böter, min parkeringslapp hade åkt ner en bit i springan vid rutan så man såg inte tiden helt :/ ska ringa o prata me dom imorn.. hade ju faktist betalat. Ni skulle ha sett Davids min.. först är jag helt galen pga av att ja kom på att jag räknat fel sen böter på det "Lindha, snälla inget utbrott nu, lugna dig, ta en cigg, inga tårar, snälla vi tar en fika, vi ska ha jätte kul o du är jätte glad" Han har sett alltför många utbrott under skoltiden :)

Det blev en mysig fika me gamla klasskompisarna.. sprang på två andra ur gamla klassen också, blev mkt framtidsprat :)

Nee nu ska jag ägna kvällen åt roligare saker :)
Håll tummarna för mig!

puss sötnosar

1 kommentar:

matilda sa...

suuuugböter. det skjuts för liet ;)