Site Meter

fredag 22 augusti 2008

Hej små sockerpullor :)

Jag älskar ordet sockerpulla, som min första kärlek alltid kallade mig, de är så gulligt :)
Jag har faktist varit på jobbet sen klockan sju, försök o slå det va? hehe..

Åh älskade fredag, kan jag vara på något annat humör än världens bästa? Nej ja tror inte det.. Ikväll blir de kräftskiva med släkten, syster kommer hem från sthlm! Sen kanske en nattbio på det? Får se hur länge jag orkar hålla mina små blå öppna, jag är ju inte van att gå upp så här tidigt! Tjejerna tycker fest ikväll, jag är ju inte helt omöjlig.. vi får se hur kvällen slutar.. de brukar ju ändå inte bli som man tänkt sig :)

Imorgon blir det volley&fest utav bara den, de kommer hem massor av utflyttade sötnosar till kungsör, ska bli så himla kul :)

Samuel - kan du ta me min skiiiiiva? :P

Inga kommentarer: