Site Meter

tisdag 5 augusti 2008

hey you

Känner mig mkt piggare nu, nyss kommit hem från ett gympass me boysen! Ja skulle bara med o dansa egentligen, men sen var de massa annat folk där så ja var tvungen att träna lite iaf hihi. Blev jävligt fit asså ;P
Känner mig fortfarande inte riktigt pigg i kroppen.. Skulle gå en promenad me tjejerna innan men ja pallade verkligen inte så ja tog cykeln :P men snart så.. har verkligen inte tid att vara sjuk nu de är ju full fart överallt.

O arg är jag för att inte ja kan följa me o kolla på film o äta banantårta.. för ja måste plugga :( sluta göra så roliga saker när inte ja kan vara med.. ni ska vara mina bästa vänner ju.. tycker att ni ska sympatiplugga med mig o förhöra mig :P aaa lite dåligt är deju! :)

nee dags att sätta igång då, jihoooo.

imorn ska matilda me till gymmet :)

Inga kommentarer: