Site Meter

fredag 1 augusti 2008

just dance

slog just på tvn o vad är det för film om inte jönsson ligan, så jävla skön :) men den hinner ja tyvärr inte kika på nu.. ska hem till matilda om 30 min o innan det måste jag verkligen städa.. har sagt det i flera dar nu o ni som vet hur de ser ut hemma hos mig vet att det är på tiden :)

idag har jag varit ute o gått en långpromenad med syster o hundarna, sen åkte jag in till stan med sandra, köpte en outfit tills imorn, kjolen är i storlek 34, ja ni hörde rätt.. ja fick in min putrumpa även kallad JLO ass i en 34a o den sitter som ett smäck :P hahah.. ja o sandra höll på o dö när vi kollade på storleken, den ska väl antagligen inte sitta så tajt :)

nej dags att snabba på nu!

dagens nyhet: ante bröt tummen igår på matchen, dennis fick åka ambulans, ett flertal röda kort - ja jävlar vilken match de var!

1 kommentar:

Anonym sa...

visst kommer en bild på dig i kjolen på bloggen senare ;)