Site Meter

fredag 3 oktober 2008

baby my baby

Sitter och väntar på nattbussen nu.. har faktist ingen lust alls att åka hem konstigt nog, visst ska det bli jätte kul att träffa, men det går inte att beskriva hur bra jag mår här borta.. o sista dagarna har det varit såå mkt på många sätt och vis skulle bara vilja kila ner på bottenvåningen där en fest just nu pågår och svepa en vinare och gå ut o dansa med alla underbara människor.

Men jag saknar barnen så att det gör ont ont ont, ska verkligen prioritera den här helgen, barnen, jossan, familjen, mormor&morfar, kusinerna.. o mina tjejer! oj de blir en del ändå men de måste gå.. resten som vill träffa mig får komma till harrys i eskilstuna på lördagskvällen, så hinner vi mysa en snabbis.. har ju inte kvar min lägenhet längre och det känns lite jobbigt.. ska bo hos M&P!

jobbet går fint, skönaste kommentaren idag:- du behöver ju bara peta lite så går det.. haha själklart jag som sa det till en pojke haha.. de va så sjukt kul :) ahh det blir så mkt sexsnack på jobbet att man håller på o avlida, det är sjukt jobbigt :P man blir lite galen.. GI MAJ som vi brukar skrika :)

nej nu ska jag packa ihop de sista och försöka vara glad över att åka hem!
men de kommer bli riktigt jobbigt också, snälla kom till harrys mina mysisar för ja vill ju självklart träffa er ;P

men

Inga kommentarer: