Site Meter

fredag 14 november 2008

Sweeeeetie

Idag är det fredag igen, veckorna bara rusar fram och idag är det dags för mig att sätta mig på nattbussen till sverige igen :) Mina föräldrar har snart varit i gambia i en vecka så jag har ingenstanns att ta vägen, aldrig att jag skulle sova själv i huset.. de skulle jag aldrig våga :P feegis som jag är! Inatt ska jag sova i köping, imorn hos min syster, o på söndag hos min morbror som sedan ska köra mig upp till arlanda natten mellan söndag och måndag :) så lite jobbigt att bo i en resväska i helgen o sova på olika ställen hela tiden :/ men M&P har iaf fixat en bil som jag kan ha så att ja slipper känna mig handikappad, min syster har ju lånat min lilla älsklingsbil så den bor i sthlm nu för tiden :/ Men hör av er om ni vill ses :P

Blir inge festande i helgen, ska bara försöka o slappna av o coola ner mig lite, har varit alldeles för mkt nu ett tag, inte sovit på en vecka känns det som.. bara några få timmar per natt.. tänker alldels för mkt igen, men de ska jag sluta med för nu ska jag vila upp mig på semestern både kropp o själ :)

ha det super mina vänner, love love <3

<3

Inga kommentarer: