Site Meter

onsdag 17 december 2008

<3

Jaha det är väl bara att släppa nyheten, vi kommer hem och stannar i sverige efter jul.. vi hade ju bara blivit lovade jobb dec ut och det finns inget för oss i januari. Vår chef har verkligen försökt fixa nått annat inom posten men överallt ska det skäras in och många ska få gå efter jul..
Vi kommer åka hem pga att jag det bara var januari och möjligtvis februari som vi hade tänkt stanna.. jag ska jobba mars-juni på aspa ekonomikonsult och matilda dör snart utan sin henke.. hehe så det är därför vi inte känner att vi vill söka något nytt jobb för bara två månader.. vem vill ha någon för två månader? och orka lära in en massa nytt för så kort tid :/
Det här känns jätte tråkigt för jag älskar att vara här, var längesen jag mådde såhär bra :)
Men klart att de ska bli kul och skönt att komma hem också.. jaa jag är väldigt kluven :/

Nu ska jagsticka iväg och krama någon som jag kommer sakna så sjuuukt mkt när jag åker hem ;(

BUUUUUUU

jag älskar er

Inga kommentarer: