Site Meter

tisdag 23 december 2008

Hejdå oslo

Då var sista dagen kommen, om 30 min ska vi börja gå mot trikken som ska ta oss till vår nattbuss.. o hur känns det då? de känns inte nå bra alls om jag ska vara ärlig.. har varit klump i magen hela dagen o tårar i ögonen på jobbet..
Imorse hade vi stort morgonmöte där både vi på import och kryssningen var med.. Så börjar vår chef med värsta talet till mig och matilda, om att vi var så flinka, glada, trevliga, sammarbetsvilliga, lättlärda, söta.. ja han räknade upp så mkt att vi blev helt knallröda, de var vi verkligen inte beredde på.. o han tog våra nummer o skulle ringa om han fick nå jobb ledigt och så ville han att vi skulle lämna han som referens för han skulle tala så gott om oss :) så de känns ju bra att de har varit nöjda iaf, ofta nån kan vara annat än nöjd me oss? ;P o så fick vi tårta också hihi, smarrigt!
kommer sakna tjejerna som vi bor med o mina underbara jobbarkompisar så himla mkt ;(

Tack världens bästa matilda för att vi gjorde den här resan, det har varit underbart att göra detta med dig!

Jag åkte till oslo för att tjäna pengar o så fick ja kärlek på köpet ;) <3

3 kommentarer:

matilda sa...

hihi, sista kommentaren är klockaren :)
vi rockar, du hörde juh vad arne sa. :)

Anonym sa...

åååh sötis. <3

Anonym sa...

Vilken upplevelse det måste varit :)