Site Meter

söndag 1 februari 2009

Jag har blivit utmanad

Trodde att camilla tänkte utmana mig i titeln den perfekta flickvännen men så var det ju inte :P så nu får ja ta tag i utmaningen..

jag har alltså blivit utmanad av camilla

Regler:
1. Länka till den som har taggat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade

Sanningar om mig själv

1. Jag har aldrig haft särskilt lätt för mig i skolan
2. Det är bara ett fåtal personer som verkligen känner mig
3. Om någon sviker mitt förtroende eller gör mig besviken så vill jag helst bara stänga den personen ute.
4. När jag var yngre umgicks jag med "dåliga människor" och mitt liv hade kunnat sluta i katastrof
5. Mitt drömjobb är fastighetsmäklare
6. Jag är otroligt envis och om jag bestämt mig för att klara av något så ger jag mig aldrig
7. Jag har slutat röka, nästan iaf.. röker ca 1 cigg i veckan :)

Jag har inga att utmana eftersom malin&mille utmanat de ända som läser min blogg typ, men jag utmanar er igen :P

Inga kommentarer: