Site Meter

onsdag 4 februari 2009

onsdag

Onsdag morgon, hur skönt känns inte det? helgen närmar sig :) Igår blev det träning på gymmet med matilda, sandra&ante.. har verkligen fått tillbaka motivationen nu och vill aldrig sluta, de är ju såå kul :) Sen åkte vi hem till mimmi&jockis, var skönt att träffa jocke och se att han ärrätt så pigg under omständigheterna. Där käkade vi världens godaste hemmagjorda semlor, tack elin :)

Idag är jag ensam här på kontoret på morgonen, sitter och knagglar med det sista på en stor årskund, självklart ska det strula lite bara för att man är ensam.. har iallafall tagit mig i kragen och ringt båda Lantmännen och Mellanskog och begärt in lite underlag så att ja kan få hans konton att gå ihop. Nu ska jag försöka få tag i karln och ställa mina frågor som täcker ett helt A4 ark på oklara saker i bokföringen, material som jag saknar osv, wish me luck.

Dagens plan: jobb till halv fem, hem och göra mat till familjen (nu har vi gjort ett matschema hemma hehe) sen ska jag baka(!), träna aerobics, BADA (längtar), och komma i säng i tid.. inte en minut över tolv ska jag lägga på luren.

got 2 go..

PUSS

Inga kommentarer: