Site Meter

torsdag 12 februari 2009

Love my giiirls


Jag är back in life igen, känns bättre i magen men inte riktigt bra än.. de trycker på äggstockarna/livmodern, min syster säger att de känns så när man ska föda.. hehe så om vattnet går så ska hon skjutsa in mig :) Om jag föder nu, tror ja att han som i såfall är pappa skulle bli vääldigt glad hehe.. skulle vilja se den minen!

Ikväll ska jag dansa salsa igen, var ett tag sen.. har varit så mkt nu! Men ikväll ska det ske och jag längtar :) o imorrn kväll ska jag
åka till arbogabacken med min kusin och hans flickvän, ska bli kuuuul! Hör av er om någon mer vill med, backen är öppen 18-21 och de kostar 80 kr.

Jag vill vara med min baby, jag saknar dig! ;/ Vill att dagarna bara ska springa iväg..

4 kommentarer:

matilda sa...

nemennnn, vilken fin bild, vilka är det? ;)

Lindha sa...

två söööötnosar :D älskar den bilden på oss <3

retzina sa...

pax för att vara gudmor!!!!!!!! ;P

Lindha sa...

Haha nu ska vi inte förhasta oss, än har ja inte fött men de känns som om den kommer snart, det trycker på som tusan asså...